- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | سرور، علي بن اسماعيل | |
dc.contributor.author | الرشيدي، محمد بن حمد الخزيم | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T23:28:43Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T23:28:43Z | - |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/126123 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.title | فاعلية استراتيجية مقترحة في ضوء معايير NAGC لتنمية التفكير الابتكاري والتحصيل الدراسي في الرياضيات لدى طلاب الصف السادس الابتدائي | |
dc.identifier.id | .b12265275 | |
dc.identifier.callnum | 17256 | |
dc.type.format | دكتوراه | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1435 | |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 327 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00310944 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
17256.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 39.29 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa17256.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 35.36 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse17256.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 451.99 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont17256.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 140.68 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind17256.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 867.62 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu17256.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 27.74 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title17256.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 293.46 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)