- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | بدر، بثينة بنت محمد | |
dc.contributor.author | الزهراني، بدرية بنت ضيف الله بن يحي | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T23:08:26Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T23:08:26Z | - |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/126107 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.title | فاعلية استخدام الحاسوب في تدريس الرياضيات على التحصيل الدراسي والتفكير الاستدلالي والاتجاه نحوها | |
dc.identifier.id | .b12264647 | |
dc.identifier.callnum | 17240 | |
dc.type.format | دكتوراه | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1435 | |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 314 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00310842 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
17240.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 25.06 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa17240.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 153.79 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse17240.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 44.47 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont17240.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 408.15 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind17240.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 1.03 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu17240.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 767.42 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title17240.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 118.63 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)