- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الكلثم، حمد بن مرضي | |
dc.contributor.author | الزنيدي، عبد العزيز بن سليمان بن عبد الله | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T23:07:20Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T23:07:20Z | - |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/126106 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.title | مقارنة الاداء التدريسي لمعلمي التربية الاسلامية الملتحقين بالدورات الشرعية وغير الملتحقين في محافظة عنيزة | |
dc.identifier.id | .b1226457x | |
dc.identifier.callnum | 16999 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1435 | |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 179 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00310831 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
16999.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 1.39 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa16999.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 149.32 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse16999.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 80.08 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont16999.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 243.96 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind16999.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 370.75 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu16999.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 180.37 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title16999.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 130.72 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)