- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | عالم، ابراهيم بن احمد | |
dc.contributor.author | المغربي، مراد بن عبيد بن عامر | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T23:04:01Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T23:04:01Z | - |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/126103 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.title | واقع استخدام معلمي التربية الفكرية لوسائل وتقنيات التعليم في تدريس الطلاب ذوي الاعاقة العقلية بمدينة جدة | |
dc.identifier.id | .b12264532 | |
dc.identifier.callnum | 16997 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1435 | |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 172ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00310821 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
16997.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 42.2 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa16997.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 108.05 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse16997.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 75.43 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont16997.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 64.77 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind16997.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 1.14 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu16997.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 923.06 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title16997.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 142.05 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)