- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | البشر، علي بن اسماعيل | |
dc.contributor.author | باحويرث، خالد بن عبد الرحمن بن سعيد | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T22:45:26Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T22:45:26Z | - |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/126088 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.title | أدوار المشرف التربوي في استخدام بعض استراتيجيات التعلم النشط في تحسين الاداء التدريسي لمعلمي الرياضيات | |
dc.identifier.id | .b12262596 | |
dc.identifier.callnum | 16985 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1435 | |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 148 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00310509 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
16985.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 2.34 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa16985.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 93.85 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse16985.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 85.75 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont16985.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 126.51 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind16985.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 324.05 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu16985.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 134.28 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title16985.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 82.75 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)