- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الثبيتي، ضيف الله بن عواض | |
dc.contributor.author | الجهني، عبد الحميد بن ضويعن بن سلمان | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T22:39:28Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T22:39:28Z | - |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/126082 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.title | فاعلية وحدة مقترحة في تنمية مفاهيم حقوق الانسان في المواد الاجتماعية لدى طلاب المرحلة الثانوية بالمدينة المنورة واتجاههم نحوها | |
dc.identifier.id | .b1225891x | |
dc.identifier.callnum | 16981 | |
dc.type.format | دكتوراه | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1435 | |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 353 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00310015 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
16981.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 5.1 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa16981.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 89.53 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse16981.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 48.68 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont16981.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 298.48 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind16981.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 628.46 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu16981.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 187.56 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title16981.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 98.5 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)