- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الزهراني، عبد الله بن احمد | |
dc.contributor.author | الخضر، عبد بن خضر بن سعيد | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T22:34:50Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T22:34:50Z | - |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/126078 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.title | مصادر سلطة مديري مدارس المرحلة الثانوية ودرجة ممارستهم لها من وجهة نظر المعلمين ومشرفي الادارة المدرسية بمحافظة جدة | |
dc.identifier.id | .b12258490 | |
dc.identifier.callnum | 16977 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1435 | |
dc.relation.dep | الإدارة التربوية | - |
dc.description.extent | 133ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00309867 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
16977.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 2.12 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa16977.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 298.98 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse16977.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 269.52 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont16977.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 445.2 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind16977.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 646.05 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu16977.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 380.57 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title16977.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 368.66 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)