- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الغامدي، احمد عبد الرحمن | |
dc.contributor.author | شربيني، مرفت سراج عمر | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T22:11:28Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T22:11:28Z | - |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/126057 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.title | وحدة مقترحة في التعبير باللون وقياس أثرها على تلميذات فصول النور الملحقة بمدارس الدمج الابتدائية بمنطقة مكة المكرمة | |
dc.identifier.id | .b12246293 | |
dc.identifier.callnum | 15869 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1435 | |
dc.relation.dep | التربية الفنية | - |
dc.description.extent | 196 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00308081 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
15869.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 58.13 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa15869.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 104.87 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse15869.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 58.12 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont15869.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 156.07 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind15869.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 264.98 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu15869.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 153.01 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title15869.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 83.08 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)