- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | اللحياني، عبيد الله صلاح حاسن | |
dc.contributor.author | الشهري، سعد محسن محسن | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T21:48:29Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T21:48:29Z | - |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/126031 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.title | الاتصال الفعال لدى مديري المدارس الثانوية الحكومية بمدينة جدة وعلاقته بتمكين المعلمين من وجهة نظر المعلمين | |
dc.identifier.id | .b12245872 | |
dc.identifier.callnum | 16311 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1435 | |
dc.relation.dep | الإدارة التربوية | - |
dc.description.extent | 180 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00308029 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
16311.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 4.71 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa16311.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 150.02 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse16311.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 149.83 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont16311.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 170.56 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind16311.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 351.6 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu16311.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 257.6 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title16311.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 160.91 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)