- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | عقيل، حمزة بن عبد الله بن عقيل | |
dc.contributor.author | القحطاني، ريم ثابت محمد بني زيد | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T21:15:13Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T21:15:13Z | - |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/125995 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.title | قيادة النانو تكنولوجي إستراتيجية توطين الاقتصاد المعرفي بالجامعات السعودية ( جامعة الملك سعود أنموذجا ) | |
dc.identifier.id | .b12244636 | |
dc.identifier.callnum | 16462 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1435 | |
dc.relation.dep | الإدارة التربوية | - |
dc.description.extent | 279ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00307827 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
16462.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 3.73 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa16462.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 345.46 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse16462.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 101.6 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont16462.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 378.23 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind16462.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 693.77 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu16462.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 418.96 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title16462.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 278.99 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)