- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الشقران، رامي بن ابراهيم | |
dc.contributor.author | القرشي، تركي بن محمد بن حامد | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T21:04:43Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T21:04:43Z | - |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/125984 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.title | مستوى تطبيق اللامركزية في مدارس التعليم العام بالعاصمة المقدسة وعلاقتها بالرضا الوظيفي لدى المعلمين من وجهة نظرهم | |
dc.identifier.id | .b1224417x | |
dc.identifier.callnum | 16952 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1435 | |
dc.relation.dep | الإدارة التربوية | - |
dc.description.extent | 201 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00307754 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
16952.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 3.76 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa16952.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 223.21 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse16952.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 152.88 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont16952.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 272.18 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind16952.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 761.51 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu16952.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 359.75 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title16952.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 343.91 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)