- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | المزروعي، حفيظ محمد حافظ،1366هـ | |
dc.contributor.author | الزهراني، سعد بن قاسم بن سعيد | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T21:03:54Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T21:03:54Z | - |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/125983 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.title | درجة استخدام معلمي العلوم للتعليم الالكتروني في تدريس المرحلة المتوسطة من وجهة نظر معلميها ومشرفيها في محافظة الطائف التعليمية | |
dc.identifier.id | .b12244168 | |
dc.identifier.callnum | 16951 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1435 | |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 130 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00307753 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
16951.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 2.69 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa16951.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 155.75 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse16951.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 55.86 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont16951.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 252.73 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind16951.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 589.53 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu16951.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 280.58 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title16951.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 225.46 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)