- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الزهراني، عبد الله بن احمد | |
dc.contributor.author | الغامدي، محمد بن سلمان بن عبد الله | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T21:01:34Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T21:01:34Z | - |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/125981 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.title | اتجاهات مديري الوحدات الادارية بتعليم جدة نحو ممارسة القيادة التحويلية ودورها في تحقيق الجودة | |
dc.identifier.id | .b12244132 | |
dc.identifier.callnum | 16949 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1435 | |
dc.relation.dep | الإدارة التربوية | - |
dc.description.extent | 159ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00307749 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
16949.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 3.2 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa16949.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 260.8 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse16949.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 240.59 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont16949.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 274.39 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind16949.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 818.77 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu16949.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 356.03 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title16949.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 215.51 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)