- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | فهيم، محمد بن عيسى | |
dc.contributor.author | العيافي، حسن بن مهدي بن عبيد | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T20:51:30Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T20:51:30Z | - |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/125971 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.title | التربية على القيم الاخلاقية في مدرسة المستقبل . الاسس والمتطلبات من وجهة نظر اعضاء هيئة التدريس في اقسام اصول التربية والتربية الاسلامية بالجامعات السعودية | |
dc.identifier.id | .b1224367x | |
dc.identifier.callnum | 16939 | |
dc.type.format | دكتوراه | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1435 | |
dc.relation.dep | التربية الإسلامية | - |
dc.description.extent | 273 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00307555 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
16939.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 66.08 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa16939.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 291.56 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse16939.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 449.26 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont16939.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 1.65 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind16939.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 11.53 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu16939.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 8.05 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title16939.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 162 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)