- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الحميدي، عبد الله بن محمد | |
dc.contributor.author | الحميدي، فهد بن غازي بن محمد | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T20:50:29Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T20:50:29Z | - |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/125970 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.title | فاعلية برنامج ماجستير الادارة التربوية والتخطيط بجامعة اوم القرى في اعداد القادة التربويين من وجهة نظر الخريجين | |
dc.identifier.id | .b12243668 | |
dc.identifier.callnum | 16938 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1435 | |
dc.relation.dep | الإدارة التربوية | - |
dc.description.extent | 166ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00307554 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
16938.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 2.77 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa16938.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 271.01 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse16938.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 367.46 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont16938.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 324.21 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind16938.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 913.97 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu16938.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 447.86 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title16938.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 394.1 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)