- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الخريشا، ملوح باجي | |
dc.contributor.author | السلمي، حامد بن حمود بن حمدي | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T20:36:57Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T20:36:57Z | - |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/125956 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | التربية الاسلامية - طرق التدريس | |
dc.subject.other | التربية الإسلامية | |
dc.title | مدى تحقيق مشروع مجتمع القيم النبوية لاهدافه في المرحلة الثانوية من وجهة نظر معلمي التربية الاسلامية بمكة المكرمة | |
dc.identifier.id | .b12242925 | |
dc.identifier.callnum | 16928 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1435 | |
dc.relation.dep | التربية الإسلامية | - |
dc.description.extent | 111ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00307384 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
16928.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 1.51 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa16928.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 105.28 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse16928.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 34.81 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont16928.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 141.92 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind16928.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 316.92 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu16928.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 189.5 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title16928.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 67.58 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)