- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | العوض، احمد بن محمد | |
dc.contributor.author | طبيقي، فهد بن عبد الرحمن بن محمد | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T20:33:58Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T20:33:58Z | - |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/125953 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.title | تصميم ملف انجاز في مقرر الرياضيات لتقويم اداء طلاب الصف السادس الابتدائي بمعهد التربية الفكرية بمنطقة جازان | |
dc.identifier.id | .b12242767 | |
dc.identifier.callnum | 16925 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1435 | |
dc.relation.dep | علم النفس | - |
dc.description.extent | 132ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00307325 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
16925.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 5.41 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa16925.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 266.72 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse16925.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 141.45 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont16925.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 204.99 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind16925.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 576.36 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu16925.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 352.23 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title16925.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 141.25 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)