- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الزهراني، علي بن عبد الله | |
dc.contributor.author | الغامدي، امل بنت سعيد بن محمد | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T20:17:06Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T20:17:06Z | - |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/125935 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.title | درجة تطبيق معايير نظم الاعتماد الكاديمي وعلاقتها بضغوط العمل لدى اعضاء هيئة التدريس بجامعة الملك عبد العزيز | |
dc.identifier.id | .b12241738 | |
dc.identifier.callnum | 16911 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1435 | |
dc.relation.dep | الإدارة التربوية | - |
dc.description.extent | 145ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00307183 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
16911.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 2.37 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa16911.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 168.87 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse16911.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 74.7 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont16911.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 225.93 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind16911.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 395.9 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu16911.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 217 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title16911.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 174.57 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)