- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الصاعدي، عبير بنت مسلم بن سفر | |
dc.contributor.author | المطيري، صافية بنت عبيد | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T19:58:34Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T19:58:34Z | - |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/125916 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.title | مدى تطبيق معلمات التربية الفنية لمبادى النقد الفني التعليمي بالمرحلة المتوسطة في مدينة مكة المكرمة | |
dc.identifier.id | .b12240291 | |
dc.identifier.callnum | 16895 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1435 | |
dc.relation.dep | التربية الفنية | - |
dc.description.extent | 148ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00307024 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
16895.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 3.59 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa16895.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 289.12 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse16895.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 227.09 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont16895.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 365.93 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind16895.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 858.15 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu16895.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 403.38 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title16895.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 332.1 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)