- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | ابو حسين، لمال بنت حمزة | |
dc.contributor.author | المصري، إكرام بنت كمال بن عوض | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T19:22:16Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T19:22:16Z | - |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/125883 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.title | جهود بعض المنظمات والجمعيات النسوية الاسلامية في مؤتمرات المرأة الدولية. دراسة تحليلية في ضوء التربية الاسلامية | |
dc.identifier.id | .b12236020 | |
dc.identifier.callnum | 16868 | |
dc.type.format | دكتوراه | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1435 | |
dc.relation.dep | التربية الإسلامية | - |
dc.description.extent | 360 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00306529 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
16868.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 10.23 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa16868.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 81.33 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse16868.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 188.53 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont16868.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 171.89 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind16868.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 930.36 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu16868.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 400.15 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title16868.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 97.52 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)