- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | البركاتي، نيفين بنت حمزة بن شرف | |
dc.contributor.author | العامودي، ريم بنت أحمد عثمان | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T18:58:58Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T18:58:58Z | - |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/125861 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | الموهوبات | |
dc.subject.other | مهارات التواصل | |
dc.title | أثر استخدام برنامج إثرائي في تنمية مهارات التواصل الرياضي لدى التلميذات الموهوبات بالمرحلة الابتدائية | |
dc.identifier.id | .b1222103x | |
dc.identifier.callnum | 15177 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1435 هـ | |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 134ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00304669 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
15177.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 7.58 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa15177.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 238.37 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse15177.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 114.29 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont15177.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 130.35 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind15177.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 431.9 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu15177.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 251.3 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title15177.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 206.78 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)