- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | محروس، محمد الأصمعي | |
dc.contributor.author | الأحمدي ،آلاء منصور نصار | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T18:44:13Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T18:44:13Z | - |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/125848 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | التطوير التدريسي | |
dc.subject.other | مجتمع المعرفة | |
dc.title | الأدوار المهنية لأعضاء هيئة التدريس وسبل الارتقاء بها لمواكبة متطلبات مجتمع المعرفة بجامعة لأم القرى | |
dc.identifier.id | .b12216732 | |
dc.identifier.callnum | 15171 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1435 هـ | |
dc.relation.dep | الإدارة التربوية | - |
dc.description.extent | 211ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00303123 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
15171.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 2.36 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa15171.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 128.8 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse15171.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 160.16 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont15171.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 188.84 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind15171.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 443.1 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu15171.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 269.52 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title15171.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 93.9 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)