- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | سلام، عزة بنت محمد بن حلمي بن ابراهيم | |
dc.contributor.author | حمدان، نجلاء ابراهيم محمد | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T18:38:47Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T18:38:47Z | - |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/125842 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | تصميم الازياء | |
dc.title | إعداد مانيكان شخصي يطابق شكل الجسم بطريقة مبتكرة | |
dc.identifier.id | .b1221503x | |
dc.identifier.callnum | 15165 | |
dc.type.format | دكتوراه | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التصاميم والفنون | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1434 هـ | |
dc.relation.dep | الملابس والنسيج | - |
dc.description.extent | 166ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00302896 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
15165.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 11.49 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa15165.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 155.69 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse15165.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 102.76 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont15165.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 247.15 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind15165.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 679.33 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu15165.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 342.1 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title15165.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 163.38 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)