- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | حريري، هاشم بن بكر | |
dc.contributor.author | الشاكري، صالح بن غميض | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T18:26:53Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T18:26:53Z | - |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/125832 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | التعليم الأهلي - تنظيم وإدارة - السعودية | |
dc.subject.other | التعليم الخاص - السعودية | |
dc.title | انموذج مقترح لادارة الاداء في المدارس الاهلية بمكة المكرمة | |
dc.identifier.id | .b12211205 | |
dc.identifier.callnum | 16584 | |
dc.type.format | دكتوراه | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1435 | |
dc.relation.dep | الإدارة التربوية | - |
dc.description.extent | 205 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00302427 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
16584.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 4.17 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa16584.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 131.46 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse16584.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 201.86 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont16584.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 239.88 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind16584.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 656.35 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu16584.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 368.36 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title16584.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 111.83 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)