- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | منيرالدين، اميرة عبدالرحمن | |
dc.contributor.author | السبيعي، منيرة بنت معيض بن مفرج | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T18:20:58Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T18:20:58Z | - |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/125826 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | الفن التشكيلي السعودي | |
dc.title | التصوير التشكيلي السعودي بين تأصيل الهوية و التأثر بالآخر | |
dc.identifier.id | .b12208498 | |
dc.identifier.callnum | 15156 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1435هـ | |
dc.relation.dep | التربية الفنية | - |
dc.description.extent | 254ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00302089 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
15156.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 12.88 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa15156.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 163.25 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse15156.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 402.76 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont15156.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 546.57 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind15156.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 869.48 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu15156.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 285.03 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title15156.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 177.96 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)