- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | عبد الله، عاطف بن محمد | |
dc.contributor.author | الطلحي، محمد بن دخيل بن صغير | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T18:18:51Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T18:18:51Z | - |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/125824 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.title | فاعلية استخدام نموذج ( مارزانو) لابعاد التعلم في زيادة التحصيل الدراسي وتنمية بعض عادات العقل في مادة التربية الاجتماعية والوطنية لدى تلاميذ الصف الخامس الابتدائي في مدينة الطائف | |
dc.identifier.id | .b12207093 | |
dc.identifier.callnum | 16539 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1435 | |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 201ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00301915 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
16539.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 4.52 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa16539.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 178.19 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse16539.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 142.04 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont16539.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 165.33 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind16539.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 323 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu16539.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 192.64 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title16539.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 153.04 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)