- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | سنبل، فائقة بنت عباس | |
dc.contributor.author | عطية، عتاب بنت محمد بن أحمد | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T18:17:55Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T18:17:55Z | - |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/125823 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | ادارة المعرفة | |
dc.subject.other | التعليم العالي | |
dc.title | اسهام إدارة المعرفة في تحقيق ضمان جودة التعليم العالي : دراسة تطبيقية على أعضاء هيئة التدريس في الكليات الأهلية السعودية | |
dc.identifier.id | .b1220691x | |
dc.identifier.callnum | 15155 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1434هـ | |
dc.relation.dep | الإدارة التربوية | - |
dc.description.extent | 204ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00301879 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
15155.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 6.9 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa15155.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 171.34 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse15155.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 174.9 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont15155.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 893.8 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind15155.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 1.42 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu15155.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 303.54 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title15155.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 147.2 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)