- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الحميدي، عبد الله بن محمد | |
dc.contributor.author | البشري، سهام بنت سالم بن حمدان | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T18:16:03Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T18:16:03Z | - |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/125821 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | التعليم الموازي | |
dc.title | تقويم جودة الخدمة التعليمية المقدمة في برنامج التعليم الموازي : دراسة ميدانية على جامعة أم القرى | |
dc.identifier.id | .b12205011 | |
dc.identifier.callnum | 15153 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1434هـ | |
dc.relation.dep | الإدارة التربوية | - |
dc.description.extent | 143ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00301671 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
15153.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 1.15 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa15153.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 63.27 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse15153.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 47.25 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont15153.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 79.16 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind15153.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 183.26 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu15153.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 63.7 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title15153.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 72.44 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)