- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | النمري، حنان بنت سرحان | |
dc.contributor.author | الخطابي، حنان بنت صالح بن مصلح | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T17:44:48Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T17:44:48Z | - |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/125789 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | التعليم الإلكتروني | |
dc.title | فاعلية استخدام التعليم الالكتروني في تحصيل مقرر النحو لدى تلميذات الصف الاول الثانوي في مدينة مكة المكرمة واتجاهاتهن نحوه | |
dc.identifier.id | .b12194645 | |
dc.identifier.callnum | 16134 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1435 | |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 184 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00300411 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
16134.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 42.77 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa16134.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 269.88 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse16134.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 398.18 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont16134.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 1.37 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind16134.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 6.07 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu16134.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 3.06 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title16134.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 166.96 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)