- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | القرشي، مسعود بن خضر | |
dc.contributor.author | السفياني، مسفر بن سفر بن صالح | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T17:43:56Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T17:43:56Z | - |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/125788 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.title | ممارسة مديري المدارس الثانوية بمحافظة الطائف لاستراتيجيات ادارة الصراع وعلاقتها بالالتزام التنظيمي لدى المعلمين | |
dc.identifier.id | .b1219461x | |
dc.identifier.callnum | 16133 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1435 | |
dc.relation.dep | الإدارة التربوية | - |
dc.description.extent | 178 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00300408 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
16133.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 3.19 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa16133.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 195.86 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse16133.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 125.39 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont16133.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 392.42 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind16133.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 615.41 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu16133.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 221.18 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title16133.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 228.55 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)