- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | القرشي، مسعود بن خضر | |
dc.contributor.author | الزهراني، علي بن حسن | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T16:35:52Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T16:35:52Z | - |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/125721 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | ادارة المعرفة | |
dc.title | درجة ممارسة ادارة المعرفة في المدارس الثانوية الحكومية بمدينة جدة من وجهة نظر المديرين والمعلمين / | |
dc.identifier.id | .b12186582 | |
dc.identifier.callnum | 16043 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1434 | |
dc.relation.dep | الإدارة التربوية | - |
dc.description.extent | 141 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00299315 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
16043.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 7.34 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa16043.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 100.4 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse16043.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 40.92 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont16043.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 146.26 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind16043.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 273.78 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu16043.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 153.29 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title16043.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 142.52 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)