- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | ياسين, نوال حامد | |
dc.contributor.author | الغامدي، امال بنت محمد بن سعيد | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T16:21:31Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T16:21:31Z | - |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/125706 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.title | فاعلية استراتيجية تدريس الاقران في تنمية مهارات حفظ القران الكريم وبقاء اثرها لدى تلميذات الصف الخامس الابتدائي بمدارس تحفيظ القران الكريم | |
dc.identifier.id | .b12176965 | |
dc.identifier.callnum | 16807 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1434 | |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 113 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00298135 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
16807.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 2.11 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa16807.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 77.57 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse16807.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 86.17 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont16807.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 113.46 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind16807.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 300.14 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu16807.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 116.87 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title16807.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 103.3 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)