- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الحربي, سهيل بن سالم بن سلمان الصبحي | |
dc.contributor.author | محي الدين، إرم بنت سيد حنيف سيد | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T16:14:37Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T16:14:37Z | - |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/125699 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | اعداد المعلم | |
dc.subject.other | الجودة التعليمية الشاملة | |
dc.title | تصميم مقترح لاختبار رخصة تدريس التربية الفنية في ضوء معايير الجودة لمنظومة تكوين المعلم | |
dc.identifier.id | .b12175092 | |
dc.identifier.callnum | 15116 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1436هـ | |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 156ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00297929 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
15116.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 24.11 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa15116.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 283.7 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse15116.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 334.02 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont15116.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 356.92 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind15116.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 906.32 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu15116.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 385.2 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title15116.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 295.71 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)