- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | جفري، ابتسام بنت حسين بن عقيل | |
dc.contributor.author | الصاعدي، بثينـة بنت عابد بن عبد الله | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T15:55:11Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T15:55:11Z | - |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/125680 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.title | فاعلية استخدام وحدة قائمة على المنهج التكاملي في تنمية مهارات اللغة الإنجليزية لطالبات الصف الثالث الثانوي | |
dc.identifier.id | .b12157399 | |
dc.identifier.callnum | 15739 | |
dc.type.format | دكتوراه | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1434 | |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 127ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00295950 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
15739.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 3.59 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa15739.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 398.84 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse15739.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 445.47 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont15739.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 370.87 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind15739.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 616.5 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu15739.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 223.58 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title15739.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 328.53 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)