- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الوابلي, سليمان بن محمد | |
dc.contributor.author | الثبيتي، نائف مستور | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T15:48:37Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T15:48:37Z | - |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/125673 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | الإشراف التربوي | |
dc.subject.other | مدرسو العلوم - تدريب | |
dc.title | تقييم الدور التدريبي للمشرف التربوي في تنمية ممارسات التعلم البنائي لدى معلمي العلوم في المرحلة المتوسطة بمدينة الطائف | |
dc.identifier.id | .b12157090 | |
dc.identifier.callnum | 15732 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1434 | |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 229 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00295858 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
15732.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 4.26 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa15732.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 380.3 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse15732.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 393.45 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont15732.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 379.08 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind15732.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 1.11 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu15732.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 499.76 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title15732.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 92.7 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)