- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الدهماني، دخيل الله محمد عيضة | |
dc.contributor.author | المحمدي، تركي عطية مرشود | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T15:30:30Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T15:30:30Z | - |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/125654 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | التحدث والقراءة | |
dc.title | فاعلية استخدام الألعاب اللغوية في تنمية مهارات التحدث لدى تلاميذ الصف الأول الإبتدائي | |
dc.identifier.id | .b1215572x | |
dc.identifier.callnum | 15713 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1434 | |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 278ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00295689 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
15713.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 53.74 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa15713.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 241.59 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse15713.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 355.16 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont15713.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 740.36 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind15713.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 2.55 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu15713.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 1.1 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title15713.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 131.18 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)