- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الحربي، ابراهيم بن سليم اللهيبي | |
dc.contributor.author | القرشي، فواز سويلم خضر | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T15:29:37Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T15:29:37Z | - |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/125653 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | المعوقون - تعليم | |
dc.title | الكفايات اللازمة لمعلمي الرياضيات لتدريس الطلاب الصم ودرجة ممارستهم لها | |
dc.identifier.id | .b12155706 | |
dc.identifier.callnum | 15712 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1434 | |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 223ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00295687 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
15712.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 3.1 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa15712.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 257.07 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse15712.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 207.63 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont15712.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 358.39 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind15712.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 677.65 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu15712.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 298.45 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title15712.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 341.29 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)