- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | المالكي، عوض بن صالح | |
dc.contributor.author | الزهراني، هلال علي محمد | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T15:28:42Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T15:28:42Z | - |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/125652 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | مشرفي الرياضيات | |
dc.subject.other | الإشراف التربوي | |
dc.title | الاحتياجات التدريبية اللازمة لمشرفي الرياضيات في ضوء مفهوم التقويم البديل | |
dc.identifier.id | .b12155615 | |
dc.identifier.callnum | 15711 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1434 | |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 346 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00295677 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
15711.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 1.88 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa15711.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 202.1 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse15711.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 118.79 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont15711.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 259.13 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind15711.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 2.18 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu15711.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 1.69 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title15711.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 244.7 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)