- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | المطرفي، غازي صلاح هليل | |
dc.contributor.author | الخالدي، عادي بن كريم بن عادي | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T15:26:06Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T15:26:06Z | - |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/125649 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | الابداع العلمي | |
dc.subject.other | المدرسون - تدريب | |
dc.title | فاعلية برنامج تدريبي مقترح في إكساب معلمي العلوم الطبيعية مهارات تحفيز الإبداع العلمي لدى طلاب المرحلة المتوسطة | |
dc.identifier.id | .b1215538x | |
dc.identifier.callnum | 15708 | |
dc.type.format | دكتوراه | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1434 | |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 343 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00295651 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
15708.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 55.11 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa15708.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 248.92 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse15708.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 183.9 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont15708.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 258.38 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind15708.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 457.22 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu15708.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 236.37 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title15708.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 202.34 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)