- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الحربي، ابراهيم بن سليم اللهيبي | |
dc.contributor.author | المرحبي، أحمد علي إبراهيم | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T15:20:33Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T15:20:33Z | - |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/125643 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | الاختبارات والقياسات التعليمية | |
dc.subject.other | الرياضيات - طرق تدريس | |
dc.title | درجة ممارسة معلمي الرياضيات بالمرحلة المتوسطة لأدوات التقويم البديل | |
dc.identifier.id | .b12155081 | |
dc.identifier.callnum | 15703 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1434 | |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 189ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00295610 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
15703.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 17.67 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa15703.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 166.28 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse15703.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 11.54 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont15703.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 145.83 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind15703.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 1.86 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu15703.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 434.19 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title15703.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 36.81 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)