- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | سالم، محمد محمد | |
dc.contributor.author | آل شعلان، سعيد بن عبد الله بن سعيد | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T15:13:48Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T15:13:48Z | - |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/125634 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.title | تطوير منهج الحديث والثقافة الاسلامية (1) لطلاب المرحلة الثانوية في المملكة العربية السعودية في ضوء حاجات الطلاب ومشكلاتهم | |
dc.identifier.id | .b12154738 | |
dc.identifier.callnum | 15679 | |
dc.type.format | دكتوراه | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1433 | |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 333 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00295553 | |
dc.description.theses | رسالة الدكتوراه | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
15679.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 15.74 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa15679.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 178.42 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse15679.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 150.48 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont15679.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 214.17 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind15679.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 922.66 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu15679.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 567.04 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title15679.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 60.66 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)