- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الجندي، علياء بنت عبد الله | |
dc.contributor.author | العنزي، جواهر بنت ظاهر محمد | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T15:12:58Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T15:12:58Z | - |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/125633 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.title | فاعلية أستخدام شبكات التواصل الاجتماعي في تحصيل العلوم والاتجاه نحو مجتمع المعرفة لدى طالبات الصف الثالث المتوسط بالمدينة المنورة | |
dc.identifier.id | .b12154726 | |
dc.identifier.callnum | 15678 | |
dc.type.format | دكتوراه | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1433 | |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 260 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00295551 | |
dc.description.theses | رسالة الدكتوراه | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
15678.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 4.49 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa15678.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 411.78 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse15678.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 335.14 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont15678.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 389.03 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind15678.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 698.61 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu15678.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 387.21 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title15678.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 224.55 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)