- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الوذيناني، محمد معيض | |
dc.contributor.author | العبيري، فهد حمدان | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T15:12:10Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T15:12:10Z | - |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/125632 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | شبكات الانترنت - شبكات التواصل الاجتماعي | |
dc.subject.other | طلاب الجامعة - خدمات | |
dc.title | استخدام شبكات التواصل الاجتماعي في تحسين خدمات الطالب في الجامعات السعودية تصور مقترح | |
dc.identifier.id | .b12154714 | |
dc.identifier.callnum | 15677 | |
dc.type.format | دكتوراه | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1433 | |
dc.relation.dep | الإدارة التربوية | - |
dc.description.extent | 319 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00295550 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
15677.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 10.51 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa15677.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 480.13 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse15677.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 537.51 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont15677.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 466.01 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind15677.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 1.08 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu15677.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 480.21 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title15677.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 406.24 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)