- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | سلامة، كايد محمد | |
dc.contributor.author | الشهري، عبد الله عجلان محمد | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T15:08:52Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T15:08:52Z | - |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/125628 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | الجودة التعليمية الشاملة | |
dc.title | معوقات تطبيق إدارة الجودة الشاملة في مدارس التعليم العام والتطلعات المستقبلية للتغلب عليها من وجهة نظر مديري المدارس في محافظة جدة | |
dc.identifier.id | .b12154672 | |
dc.identifier.callnum | 15673 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1434 | |
dc.relation.dep | الإدارة التربوية | - |
dc.description.extent | 199 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00295540 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
15673.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 34.72 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa15673.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 527.77 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse15673.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 217.05 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont15673.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 411 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind15673.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 1.71 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu15673.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 886.13 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title15673.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 231.91 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)