- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | بخاري، سلطان بن سعيد بن مقصود بخاري | |
dc.contributor.author | برهمين, أميرة عبد الرحمن بن أحمد | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T15:02:14Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T15:02:14Z | - |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/125620 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.title | مستوى اداء الجامعات السعودية في ظل الادارة المرئية بمفاهيم كايزن للجودة اليابانية كما يتصورها مديري الجامعات ووكلائهم | |
dc.identifier.id | .b12154556 | |
dc.identifier.callnum | 15668 | |
dc.type.format | دكتوراه | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1433 | |
dc.relation.dep | الإدارة التربوية | - |
dc.description.extent | 178 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00295520 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
15668.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 28.71 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa15668.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 223.65 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse15668.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 60.8 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont15668.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 546.19 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind15668.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 1.48 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu15668.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 567.18 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title15668.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 168.46 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)