- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الحربي، حامد بن سالم بن عايض | |
dc.contributor.author | السفياني، عائشة بنت عامر بن عويمر | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T14:45:09Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T14:45:09Z | - |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/125599 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | الفكر التربوي الاسلامي | |
dc.title | الفكر المقاصدي واثره في بناء النظرية التربوية الاسلامية ( تصور مقترح ) | |
dc.identifier.id | .b12150812 | |
dc.identifier.callnum | 14300 | |
dc.type.format | دكتوراه | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1434 | |
dc.relation.dep | التربية الإسلامية | - |
dc.description.extent | 237 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00295034 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
14300.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 7.19 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa14300.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 244.04 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse14300.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 173.95 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont14300.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 387.2 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind14300.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 1.22 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu14300.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 437.33 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title14300.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 156.25 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)