- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | كنسارة، احسان بن محمد بن عثمان | |
dc.contributor.author | الزهراني، محسن بن جابر بن عواض | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T14:38:17Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T14:38:17Z | - |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/125590 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | طلاب التربية العملية - مشكلات | |
dc.title | دور مواقع التواصل الاجتماعي في حل المشكلات التي تواجه طلاب التربية العلمية واتجاهاتهم نحوها | |
dc.identifier.id | .b12150496 | |
dc.identifier.callnum | 14295 | |
dc.type.format | دكتوراه | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1434 | |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 241ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00294999 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
14295.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 4.57 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa14295.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 94.9 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse14295.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 94.07 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont14295.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 159.67 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind14295.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 584.5 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu14295.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 325.63 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title14295.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 69.28 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)