- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | المالكي، عوض بن صالح | |
dc.contributor.author | زيلعي، احمد بن عبد الله بن محمد | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T14:25:51Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T14:25:51Z | - |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/125575 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | التحصيل الدراسي في مادة الرياضيات | |
dc.subject.other | الرياضيات - طرق تدريس | |
dc.title | مستوى استيعاب طلاب المرحلة المتوسطة للمفاهيم الجبرية | |
dc.identifier.id | .b12149391 | |
dc.identifier.callnum | 15620 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1434 | |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 109 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00294869 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
15620.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 17.27 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa15620.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 338.34 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse15620.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 176.36 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont15620.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 562.84 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind15620.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 1.67 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu15620.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 978.86 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title15620.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 117.37 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)