- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الشريف، نايف بن حامد بن همام | |
dc.contributor.author | عقيلي، احمد بن علي بن احمد | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T14:10:23Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T14:10:23Z | - |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/125556 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.title | التربية الذاتية في الاسلام وواقع ممارساتها من قبل مديري المدارس الابتدائية من وجهة نظر المعلمين في مكة المكرمة | |
dc.identifier.id | .b12139890 | |
dc.identifier.callnum | 15602 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1434 | |
dc.relation.dep | التربية الإسلامية | - |
dc.description.extent | 120 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00292003 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
15602.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 2.28 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa15602.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 86.94 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse15602.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 58.69 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont15602.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 150.7 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind15602.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 275.05 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu15602.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 129 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title15602.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 116.48 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)