- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | السليماني، محمد بن حمزة | |
dc.contributor.author | الغامدي، محمد بن جمعان بن يعن الله | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T14:08:08Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T14:08:08Z | - |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/125553 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | التحصيل العلمي | |
dc.subject.other | طرق التدريس | |
dc.title | اساليب التعليم السائدة لدى طلبة المرحلة الثانوية بمدينة مكة المكرمة في ضوء متغيري التخصص ومستوى التحصيل الدراسي | |
dc.identifier.id | .b12139671 | |
dc.identifier.callnum | 15599 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1434 | |
dc.relation.dep | علم النفس | - |
dc.description.extent | 118 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00291979 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
15599.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 3.31 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa15599.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 474.44 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse15599.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 628.12 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont15599.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 553.48 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind15599.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 1.2 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu15599.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 326.11 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title15599.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 301.6 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)